خانه » دانلود آلبوم » دانلود آلبوم جدید مجید خراطها به نام دیگه میرم

دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای مجید خراطها به نام دیگه میرم

{ پیانو: رضا خبیری ، مجید خراطها / ویلن و ارکستر : مهدی اصغر خانی / قانون : عادل ماهوتی }

{ باغلاما ، سه تار ، گیتار : مجتبی لطفی و مجید خراطها / دف : داود قنبری / هود : هوشنگ هیربد }

{ ترانه و آهنگسازی تمامی قطعات : مجید خراطها / میکس و مستر : حمید رضا اله یاری }

{ تنظیم کنندگان :  مجتبی لطفی ، مجید الماسی ، سید سروش طباطبایی ، مجید خراطها }

{ تهیه شده در استدیو مجستیک و استدیو شخصی مجید خراطها }

{ به همراه کد پیشواز برای ایرانسل }

| دانلود با دو کیفیت متفاوت |

| پخش اختصاصی از وب سایت تک ملودی |

| دوستان جهت حمایت از مجید خراطها این البوم را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید |

دانلود آلبوم جدید مجید خراطها به نام دیگه میرم

به گزارش وب سایت تک ملودی

چرا انقدر دیر؟ کسانی که کارشان را همزمان با تو در موسیقی زیرزمینی شروع کرده بودند، حالا بازار آلبوم و کنسرت هایشان داغ داغ است.
متاسفانه برخی اتفاقات ناگوار در تولید آلبومم رخ داد که چند قطعه از آلبوم«حلقه» به بی معرفتی برخی دوستان روی اینترنت رفت و ما هم بخاطر همین ماجرا مجبور شدیم تغییراتی را در این اثر انجام دهیم و اصلا قرار نیست با این اسم آلبوم وارد بازار موسیقی کشور شود. چون قطعه «حلقه» لو رفت و به گوش مردم رسید و همین باعث شد که ما تغییرات اساسی را در این اثر انجام بدهیم.
پس اسم آلبوم جدیدت چیست؟
اسم آلبوم را به «دیگه میرم» تغییر دادیم که شامل ۱۴ قطعه است. ۷ قطعه بازسازی قطعات پرخاطره و قدیمی، و ۷ قطعه جدید که البته در بحث تنظیم ها بسیار جدی روی آنها کار کرده ایم.
سوال اول من را جواب ندادی!
شاید آگاه نبودن من از روال ارائه رسمی آثارم بود که باعث شد انتشار نخستین آلبوم رسمی ام انقدر با تاخیر رو به رو شود. مطمئنا اگر من بااین روال زودتر آشنا می شدم، خیلی وقت پیش ها آلبومم در بازار بود.
اما ظاهرا طرفداران زیادی داری. چند روز پیش خبر کوتاهی از تو در سایت منتشر شد که بیشترین بازدید هفته های اخیر را در سایت داشت . این ارتباط تنگاتنگ تو با طرفدارانت چطور ایجاد شده؟
من آثارم را از طریق سایت ام منتشر می کردم و همین طور گستردگی انتشار آنها و استقبال بیشتر و بیشتر شد تا دلگرمی من هم بیشتر شود. برخی آثارم را هم دوستان و دور و بری هایم منتشر کردند تا اوضاع جدی تر شود. اما در واقع من خودم را یک شاعر و نوازنده می دانم تا خواننده.
تو خواننده ای هستی که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به تو لقب «سلطان احساس » را داده اند. نظرت چیست؟
دوستدرانم لطف دارند و بخاطر همین مساله دو قطعه «مسافر» و «خدانگهدار» که به نوعی خاطره انگیز ترین قطعات من بوده را هم در آلبوم گنجانده ام. این قطعات برای آنهایی ست که در همه این سالها پیگیر آثار من بودند.
خواننده های زیادی از چرخه موسیقی زیر زمینی به بازار رسمی بازار موسیقی کشور ملحق شده اند. محسن یگانه، محسن چاوشی، رضا صادقی، بنیامین و خیلی های دیگر. ولی خیلی ها اعتقاد دارند که رسمی شدن و مجاز شدن آنها به نوعی باعث پاستوریزه شدن آثارشان شده. سوالم از تو این است که اولا این موضوع را قبول داری و ثانیا تو هم قرار است رویه کاری ات به همین شکل تغییر کند؟
ببین قطعا این طور نیست. یعنی من به صرف مجوز گرفتن هرگز حاضر نشده ام که از فضاهایی که تا به حال درآنها بوده ام بیرون بیایم و سانسور و خط قرمزی را در کارهایم وارد کنم. من سبک خودم را دارم و به آن وفادار خواهم ماند. در مورد بقیه دوستان هم هیچ نظری ندارم!
موسیقی پاپ ایران درصد بالایی از موفقیت و شور و هیجان این روزهایش را مدیون موسیقی زیرزمینی است که محصولاتش حالا ستاره های بازار رسمی ایران هستند. هر کدام از این ستاره های کنونی هم مسیری را برای خود انتخاب کردند و با آن پیش رفتند. چاوشی برای همیشه مخفی ماند، یگانه با حاشیه سازی و جنجال پیش رفت، صادقی خوش اخلاق ماند و با معرفت اش جلو آمد و بنیامین هم با هوش ذاتی اش. تو پیرو مسلک کدامیک از این چهره ها خواهی شد؟ شاید هم مسییر جدایی داری؟
شک نکن به اینکه من پیرو کسی نبوده و نخواهم بود. این آقایونی که می گویی همه شان طرز فکر و ایده های خودشان را دارند من هم برایشان احترام قائل ام. اما من مجید خراطها هستم. با سبک، ایده ها و سیاست کاری خودم. قرار نیست پیرو کس خاصی باشم.
اولین کنسرت مجید خراطها که قرار نیست پیرو کسی باشد چه زمانی روی صحنه خواهد رفت؟
من تجربه کنسرت رسمی را در ایران داشتم ولی اجرای بعد از آلبوم برایم خیلی مهم است و در حال برنامه ریزی برای آن هستیم. در صورت قطعی شدن آن تاریخ و زمان را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.
در این سالها آلبومی بوده که دوستش داشته باشی و از آن تاثیر بگیری؟
همه آلبوم های بزرگان موسیقی را پیگیری کرده ام ولی همیشه سعی کرده ام خودم باشم و سبک خاص خودم را پیگیری کنم. با نهایت احترام به همه بزرگان موسیقی،‌هیچوقت دنباله رو کسی نبوده و نخواهم بود.
————————————————————————————————————————–

کدهای پیشواز ایرانسل :

۱- تو غصه منو نخور ( ۳۳۱۵۵۸۹ )

۲- بلا تکلیف ( ۳۳۱۵۵۹۰ )

۳- دارو ندار ( ۳۳۱۵۵۹۱ )

۴- دیگه میرم ( ۳۳۱۵۵۹۲ )

۵- حلقه ( ۳۳۱۵۵۹۳ )

۶- تغییر کردی ( ۳۳۱۵۵۹۴ )

۷- نگران ( ۳۳۱۵۵۹۵ )

۸- بهونه ( ۳۳۱۵۵۹۶ )

۹- منو ببخش ( ۳۳۱۵۵۹۷ )

۱۰ – تو عوض شدی ( ۳۳۱۵۵۹۸ )

۱۱- مسافر ( ۳۳۱۵۵۹۹ )

۱۲-تو آزادی ( ۳۳۱۵۶۰۰ )

۱۳-اشتباه کردم ( ۳۳۱۵۶۰۱ )

۱۴-خدانگهدار ( ۳۳۱۵۶۰۲ )

————————————————————————————————————————–

(امتیاز )

لطفا نظر خود را بنویسید

نظر با ارزش شما پس از تایید مدیر نمایش داده می شود.

  • پاسخ حسین

    سایتتتون عااااااااااااااالیه و عالیتر از اون آهنگ هاش و عالیترینش این اولین آلبوم رسمی مجید خراطها واقعا لایق سلطان احساس بودن رو داره ایول مجید جون ایول

  • پاسخ مهدیخ

    تک آهنگ شادمهر هم بزارید

  • پاسخ آوینا راد

    سایتتون فوق العاده اس.. امیدوارم همیشه موفق باشید

  • پاسخ سلمان اکبری

    تنها خوننده ایکه از دل همه میخونه ...همیشه گفتم اهنگ های اقای خراطها انگار دردل همه ست ...مننون مجید جان که تنها با اهنگ های تو اروم میشم

  • پاسخ راضیه عسلی نژاد

    عااالی. ممنوون

  • پاسخ آرش

    یک وب سایت منظم ، تر تمیز و جامع. احسنت کارتون عالیه. فقط تا اونجایی که میتونید سمت تبلغات بالاپر (پاپ آپ) نرید چون به شدت به کلاس کاری تون آسیب میزنه